نمایشگاه عرضه و فروش ملزومات آموزشی و اداری در دبیرستان حضرت زینب (س) قزوین برپا شد.

نمایشگاه عرضه و فروش ملزومات آموزشی و اداری از ۱۷ تا ۳۰ مهرماه در محل دبیرستان حضرت زینب (س) واقع در خیابان رسالت دایر است.

سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عرضه و فروش ملزومات آموزشی و اداری گفت: تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی مستلزم بروزرسانی تجهیزات آموزشی مدارس است.

 سیاهکالی مرادی افزود: تعلیم و تربیت دارای سه ضلع نیروی انسانی، محتوا و تجهیزات آموزشی است که این سه مورد مرتبط باهم هستند و تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی با وجود تجهیزات قدیمی و مستهلک دور از ذهن است.

وی با اشاره به بومی سازی تجهیزات آموزشی و اداری طی سال‌های گذشته اظهار داشت: ضروری است در راستای حمایت از تولید ملی مدارس نسبت به خرید محصولات داخلی اهتمام ویژه داشته باشند.

 این مقام مسئول افزود: مدیران و رؤسای نواحی و مناطق استان تدبیری بیندیشند تا تمامی مدیران از این نمایشگاه که تمامی وسایل آن به روز و تولید داخل است بازدید به عمل آورند.

وی در بحث نیروی انسانی نیز سکاندار تعلیم و تربیت استان هم گفت: امسال در استخدام نیروی انسانی، یک تیم قوی و متخصص به گزینش معلمان جدید همت گماردند که به نظر بنده بهترین نیرو‌ها و خیرالموجودین استخدام شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.